Lentefair Groei & Bloei Almelo zondag 12 mei 2024

Tijdens deze fair, die wij samen met ’t Iemenschoer organiseren, zijn meer dan 20 kramen te bezoeken met diverse activiteiten en producten. Alles in het teken van groen, tuinen, tuinieren en biodiversiteit. Er zijn stands met planten, tuingereedschap, decoratieartikelen en nog veel meer.

Wij zijn aanwezig met een informatiekraam. Er is een stand waar gekweekte stekken van leden te koop zijn. De bloemschikkraam is weer gevuld met prachtige bloemstukken gemaakt door onze bloemschikkers. Er kan koffie/thee gedronken worden met daarbij heerlijke taart, gebak en koek gebakken door onze leden. Kinderen kunnen geschminkt worden. Misschien wil je gokje wagen om kans te maken op mooie ‘groene’ prijzen.

Ook de andere verenigingen vanuit het Natuurhus zijn aanwezig met informatie.

Er is livemuziek door Janelle de Vries en Meike Tibbe.

Op het terras kan genoten worden van een drankje en/of een hapje vanuit de horeca van het Natuurhus. Kinderen kunnen spelen in de waterspeeltuin.

Het kan niet anders dan een mooie dag worden zoals we al jaren gewend zijn. Wij hopen natuurlijk op mooi weer om samen met jullie te genieten van dit jaarlijkse evenement.

De Lentefair is gratis te bezoeken in het Doepark de Hagen, Hagenborgh 4, 7607 JT Almelo van 13.00 tot 17.00 uur. (Op zondag is er gratis parkeren in Almelo.)

Standhouders Lentefair 2024

Ina Arendswolvilt