Tuinenreis zaterdag 6 juli 2024

Ter herinnering: zaterdag 6 juli gaan we we drie mooie tuinen bezoeken in Gelderland.

We vertrekken om 9.00 uur vanaf de Woonboulevard Almelo, bij het inrijden de 1e afslag rechts.
Het is de bedoeling rond 17.00 uur hier terug te zijn.

Allereerst gaan we naar De Vorsthof in Epe waar we koffie/thee krijgen met iets lekkers. Deze kleurrijke cottagetuin heeft een grote verscheidenheid aan planten.

Vervolgens gaan we naar De Buitenhof in Epe, een grassentuin met lange zichtlijnen en  kleurnuances in grijs, lichtblauw en paars/rood. In de zomertuin staan bloeiende planten in combinatie met siergrassen. Hier krijgen we een heerlijke lunch.

De laatste tuin die we bezoeken is Tuin Polhuis in Ermelo waar we nogmaals koffie/thee krijgen. In de prachtige tuin met kas zijn mooie plantencombinaties te zien op bladvorm en kleur. De tuin heeft ook een plantenkwekerij.

Opgave: de uiterste datum van opgave is 2 juli. Opgeven bij Gerda Ooms, tel: 06 43940066 of info(at)almelo.groei.nl

Kosten: € 25,- voor leden, € 30,- voor niet-leden + de kosten voor carpoolen € 15,-

Carpoolen: bij opgave vermelden of je zelf kunt rijden en passagiers wilt meenemen of wilt carpoolen. De kosten voor carpoolen contant betalen bij de lunch. Graag gepast geld hiervoor meenemen.

Betalen: op rekening nr. NL71 RABO 0354 8190 54 t.n.v. Kon. Ned. Mij voor Tuinbouw en Plantkunde onder vermelding van tuinenreis 6 juli plus de naam/namen waarvoor betaald wordt. Na betaling is de aanmelding definitief.